精選文章

一年內由5億到650億的2326 百靈達國際控股

由 2015 年 1 月至 2015 年 6 月 8 日,即未 1 拆 10 之前的走勢。在三月尾前,股價維持在 0.3 附近,但在三月最後一個星期,股價突破 0.3 水平,之後股價一飛衝天。分拆前,股價最高去到 15.8 ,升幅超過 50 倍,當時市值為 320 億。 ...

2016年8月9日 星期二

死在起跑線的8056飲食概念

市值:8.08
股價:1.01
上市日期:05/08/2016
股票數量:800,000,000200,000,000股配售股份,包括140,990,000股新股及股東出售59,010,000股份)
上市價:0.450
上市方法:全配售
集資金額:63,445,500
CCASS25.00%
大股東:石成達
大股東持股量:32.57%
流動資金:25,722,000
業務:主要於香港從事餐廳經營,以及提供餐飲管理及設計服務。

萬眾矚目的8056飲食概念,是由石成達所領導的飲食集團組合而成。最多人談論的是中國首富王健林之子王思聰也有份投資,加上在創業板全配售上市,看來是準備大炒特炒。就是由翠如BB父親所創辦的8217聯旺集團,又是在創業板全配售上市,最高曾炒上170億,詳情請看:
有殺無賠8217聯旺集團

8056飲食概念上市前,網友們都在磨拳擦掌,打算如果8056升不多過於4元(比上市價高出8.88倍),就立即買入短炒。看起來瘋狂,實質很有道理,以4元來計,8056飲食概念市值才32億,在王思聰光環之下,炒上2百億又有何難?到時股價為25元,比4元股價大升6倍有多。

可惜,現實非常殘酷,8056一開市高見8元,之後就直插無水花。大約在4.5元上下守了大半天,最終以4.28元收市,表現還可以。第二天開市時,8056再度發力,突破6元。當大家以為8056收貨完成,開始炒上時,如果手快立即入場,就後悔莫及。當8056炒到6.5元後,股價失去支持,好像跌落無底深潭,越是撈底,越不見底。當日要1.01元收市,接近全日最底價0.98元。

本來大家以為今次8056飲食概念是一次賺錢好機會,誰不知又是一次送給老散的死亡陷阱。如果說贏在起跑線,王思聰是天下第一人,偏偏他的股票就死在起跑線,問你服未?


上市兩天的走勢圖:




大股東名單(請認住他們):




參考文章:

中環在線:王思聰「碎銀」投資飲食概念
20160728

飲食股越來越多,新近又有一隻飲食概念(8056)準備喺創業板上市,佢旗下有「地獄廚神」Gordon RamsayBread Street KitchenLondon House,仲有BLT,股東包括萬達太子爺王思聰,獨立非執董有路勁基建(1098)太子爺單頌曦,名氣貴氣齊晒。
28
歲嘅王思聰係內地富豪王健林獨子,經常有關於佢夜蒲豪使嘅消息,有傳佢夜蒲一晚花一百幾十萬,所以呢,佢投資3,112萬元落飲食概念,應該只屬碎銀,公司上市後,佢持股約一成。

至於擔任公司獨董嘅單頌曦就係低調富二代,今年41歲,會計出身,𠵱家係路勁副營運總監,唔知佢係咪好鍾意睇Gordon Ramsay做節目爆粗,又成日幫襯飲食概念旗下23間中高檔餐廳,所以做埋獨董嘞。
呢間公司又真夠坦白喎,喺招股書「風險因素」一欄寫明,過去兩年盈利下跌,叫股民望清楚,佢哋前年盈利已經跌咗41%,舊年再跌22%,賺1,812萬元。
數字表明,家陣經濟環境轉差,中高檔餐廳嘅經營狀況值得留意,就算收入不變,成本上升就要諗計。唔少公司希望趕喺最壞情況出現之前上市,集資一筆,可以繼續支持公司發展喇。
不過普通股民暫時唔使諗,因為隻股以全配售形式上市,招股價0.40.6元,集資最多1.2億元,掛牌後睇定啲先諗喇。



飲食概念近下限定價 今創板上市
20160805

【本報訊】香港餐飲集團飲食概念(8056)今日以配售方式於創業板上市,配售價為每股0.45港元,接近0.4元的下限,公司發行2億股,當中包括5,901萬股舊股,每手5,000股,共集資2,680萬元。其中89%用於擴充餐廳網絡、6.1%用於提升在香港的品牌知名度、1.5%用於提升餐廳的整體盈利能力、3.4%用於一般運營資金及一般公司用途。
集團表示,發行的2億股配售股份已獲適度超額認購,合共100名承配人已獲配發兩手或以下股份。集團於201412月訂立協議,向由萬達集團太子爺王思聰全資擁有的普思資本發一批可換股債券,兌換後將相當於上市前已發行股本約12.27%
目前飲食概念旗下有23家餐廳,主要位於蘇豪、圓方、海港城等黃金地段。截至去年11月底止8個月,純利較去年同期減少48%805.5萬元,租金及相關開支約5,790萬元,佔整體收入18.6%






7 則留言:

  1. 想請教點睇1520呢師兄

    回覆刪除
    回覆
    1. 師兄,點解問1520呢?
      睇來1520唔簡單

      刪除
    2. 唔簡單的意思係?

      刪除
    3. 如果睇一年圖,就非常差.但睇三年圖,佢就觸底.
      今日成交量咁大,都死守住0.4,係唔係建底?要睇多幾日先知.
      師兄點解你留意1520呢?

      刪除
    4. 因為佢當日上市抽左10倍以上,之前坊間渾水梅偉深果渣又唱暗手易殼,應該變左千股

      刪除
    5. 炒股票最重要都係賺錢.
      果市好差,依家就算賣殼,升幅都細好多,所以小心為上.

      刪除
  2. 作者已經移除這則留言。

    回覆刪除